Ce se intampla cu serverele pentru jocurile multiplayer pe care ai dat bani?

Citeam stirea asta si ma gandeam ca este destul de nedrept pentru cei care cumpara un joc pentru componenta multiplayer sa li se opreasca serverele dedicate jocului respectiv.

Asta mai ales in conditiile in care nu exista optiunea de servere sustinute de comunitatea de fani, cum se intampla in cazul Counter Strike, care la mai bine de 10 ani de la aparitie se bucura atat de suportul oficial Valve cat si de o gramada de servere locale unde te poti juca in voie cam la orice ora din zi si din noapte.

counter strike global offensive screenshot

Nu vreau sa dezbat aici ratiunile de ordin economic, pentru ca e clar ca niste servere (foarte multe de altfel) costa bani ca sa fie intretinute, dar nu am vazut pana acum vreun joc nou care sa spuna pe coperta cat timp ne vom putea juca in retea. Ar fi si imposibil de anticipat cat timp va exista o comunitate de fani activi, ca sa poti planui in avans cat oferi suport pentru multiplayer, dar asta nu inseamna ca esti corect fata de cel care ti-a cumparat jocul, nu?

Practic la jocurile first person shooter precum cele din seria Battlefield si Call of Duty, unde povestea single-player dureaza 3-4 ore jocul devine inutil in clipa in care nu te poti juca multi-player, si asta se va intampla probabil in doar cativa ani din clipa in care este lansat un nou titlu din serie.

De asta sunt eu fan al jocurilor single-player… si pentru ca nu sunt foarte bun la Counter Strike :)

ABONEAZA-TE PENTRU A PRIMI POSTARILE DIRECT PE EMAIL
Vei fi anuntat zilnic cand public articole noi pe blog!

De asemenea, ai putea dori...

1 răspuns

  1. pavele says:

    Bun articolul… nu stiam asta.

Lasa un comentariu:

Your email address will not be published. Required fields are marked *