Bucharest Challenge 2007 – si de bine si de rau

Ca orice pasionat de masini am fost azi la Bucharest Challenge 2007, show-ul pe care unii politicieni au incercat sa il opreasca, pe motiv ca blocheaza circulatia in Bucuresti, polueaza (nu mai mult decat masinile non-euro care vor fi taxate mai putin la inmatriculare) si alte porcarii. Pentru mine aceste motive fac parte din proverbele gen “nu ne vindem tara”. Bulgarii si-au vandut-o si acum ne iau turistii pe litoral.

Mai urmeaza sa isi faca inaintea noastra circuit de Formula 1 si chiar ramanem de rasul lumii, o sa rada si tarile din Africa de noi. Dar sa lasam politica deoparte, nu inainte de a-l felicita pe Basescu, pe care n-am avut timp sa il votez, din cauza curselor din jurul Casei Poporului. Pe scurt ce mi-a placut si ce nu la Bucharest Challenge 2007:

Pro

  • Organizare germana beton
  • Zgomot asurzitor facut de masini
  • Miros de benzina
  • Flacari pe tevile de esapament
  • Senzatie momentana ca traim intr-o tara civilizata
  • Busituri la greu

Contra

  • Organizare romaneasca de 2 lei (tribunele Silver erau una, iar Bronze era mai ieftin si mai bine pozitionat decat Silver)
  • Asfalt prost (ondulat si cu guri de canal)
  • Suprafete de protectie proaste (o masina intrata in cauciucuri a rupt betonul din spatele lor)
  • Degajare intarziata a masinilor avariate
  • Comisari de traseu frati cu Garcea (le-au cazut steagurile de semnalizare pe jos)
  • Start cu Safety Car
  • Putini spectatori

In continuare am pus o mica galerie de poze si clipuri (via Mihai Constantinescu), selectie din ziua de sambata.

ABONEAZA-TE PENTRU A PRIMI POSTARILE DIRECT PE EMAIL
Vei fi anuntat zilnic cand public articole noi pe blog!

De asemenea, ai putea dori...

14 răspunsuri

  1. Ionut Popa says:

    N-a fost in raza mea vizuala, dar asta ar trebui pus la minusuri, ca tine de organizare…

  2. Christiansen says:

    Raman la parerea ca Bucurestiul nu avea nevoie de acest eveniment. Toata tevatura asta nu a facut decat sa scoata in evidenta deficientele unei capitale de toata jena.
    Poate daca ai fi stat in trafic din cauza lucrarilor din zona Palatului Parlamentului, sau daca ai fi locuit in blocurile din preajma circuitului … Poate ai fi avut o alta parere …

  3. Ionut Popa says:

    Ai dreptate, n-are sens sa iesim cumva in evidenta, sa ne cunoasca si alte tari, sa dam impresia ca nu suntem animale si merita venit si investit la noi in tara.

    Daca e asa de insuportabila circulatia de ce incerci metroul, autobuzul sau chiar bicicleta? Preferi sa contribui si tu la aglomeratie.

  4. Ionut Popa says:

    …ah, si am uitat sa te intreb. Presupun ca o olimpiada desfasurata in Bucuresti ar fi cel mai rau lucru care s-ar putea intampla? Trafic mult, cheltuieli in plus si o gramada de straini care ar veni sa isi bage nasul in treburile noastre.

  5. Christiansen says:

    Ionut … evenimentele astea nu se organizeaza in buricul targului! Numeste 2-3 capitale de stat care au circuit stradal … te rog. Ca la noi la nimeni. Nu stau bine la cultura automobilistica, dar in afara de Monte Carlo nu stiu un alt CIRCUIT STRADAL.
    Iar despre Olimpiada … nici in 100 de ani nu ne vom apropia de nivelul care sa ne permita sa organizam un astfel de eveniment.
    In primul rand ne-ar trebui INFRASTRUCTURA … si alte multe chestii …

  6. Ionut Popa says:

    Sunt foarte de acord ca nu avem infrastructura, dar daca nu incepem sa atragem bani in tara, sa muncim nici nu vom avea vreodata.

    Plus ca sansele nu ti le alegi cand vrei sa vina. Noua ni s-a dat o sansa si am profitat de ea. Daca nu veneau la noi poate mergeau la bulgari…

  7. Christiansen says:

    :cool: ?Žncepem s? fim c??t de c??t ?Žn acord … ?Žns? tot nu ai r?spuns la ?Žntrebare. ??n afar? de Monte Carlo mai cuno?ti vreun circuit stradal ?Žn vreo capital? de stat?

  8. Ionut Popa says:

    Monaco e exceptia care confirma regula. Macar de am ajunge si noi pe jumatate la celebritatea de care se bucura circuitul monegasc.

  9. Christiansen says:

    Regula e ca un circuit de curse nu are ce cauta intr-o capitala din foarte multe motive.
    Nici macar nu poti compara Monte Carlo cu Bucurestiul din punct de vedere al numarului de locuitori si al traficului.
    Iar ca sa-ti fac pe plac … nici al infrastructurii. S-au bagat 6 milioane de euro in refacerea carosabilului din zona de concurs. Rezultatul? Tot jalnic … dar nu-i nimic unii ?i-au mai tras comisioane. Si te intrebi de unde isi trage Casuneanu masina de 1 milion de euro.
    Eeee dar asta nu e totul … vine si editia a doua, sia treia … etc … Sa vezi ce yachturi mai apar …:lol:

  10. Christiansen says:

    BTW … Ionut, am pus un post recent … sper sa nu te deranjeze ironia cu care am abordat subiectul … :)

  11. Ionut Popa says:

    Stai linistit, nu ma deranjeaza o dezbatere. E normal ca altii sa aiba pareri diferite de ale mele, ca nu sunt dumnezeu :)

    Oricum, cred ca m-am facut inteles gresit in privinta Bucharest Challenge. Asa ca revin putin, sunt convins ca se putea organiza mai bine, ca se putea sa nu isi traga toti spagi si ca a incurcat circulatia in Bucuresti, dar la fel cred ca a fost un tip de eveniment de care Romania are nevoie, indiferent cum se organizeaza.

    Astfel de evenimente ne-ar putea aduce bani, notorietate, experienta (ca nici nemtii n-au organizat perfect primul grand prix), turisti si se mai pot gasi chestii pozitive. Cam asta ar fi pe scurt parerea mea privind evenimentul.

  12. Mihai Rotaru says:

    Salut! Mi-am cumparat bilet pt Bucharest Challenge-ul de anul acesta. Ma inspaimanta un pic termenii si conditiile de pe spatele acestuia. Scrie clar ca nu este permis accesul cu aparate foto sau video. As dori sa va intreb daca si anul trecut erau scrise aceste reguli stupide si cat de mult au fost respectate.

  13. Ionut Popa says:

    Anu trecut eu am fost cu aparat foto, vezi si pozele din linkul de pe Bucharest Challenge. Nu mai tin minte insa ce scria pe spate la biletâ??

Lasa un comentariu:

Your email address will not be published. Required fields are marked *